W dniach 1-28 grudnia 2015 roku serwis Seniorzy24.pl bierze udział w akcji organizowanej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich „Bezpłatne Porady Konsumenckie”. Od dziś każdy użytkownik serwisu może w prosty sposób zadać pytanie prawnikowi, który w ciągu kilkunastu godzin udzieli na nie odpowiedzi i podpowie jak rozwiązać konsumencki problem.
Jeśli nie wiesz czy sprzedawca może nie przyjąć zwrotu uszkodzonego towaru, czy możesz zrezygnować z umowy podpisanej w firmie telekomunikacyjnej, albo czy umowa zawarta przez telefon jest ważna – po prostu zapytaj. Od 1 grudnia 2015 roku na stronie seniorzy24.pl dostępny jest formularz umożliwiający zadanie pytania prawnikom, którzy chętnie pomogą.
Tegoroczna akcja udzielania „Bezpłatnych Porad Konsumenckich” jest odpowiedzią na duże zainteresowanie tą tematyką. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich udziela porad przez cały rok i w 2015 roku już ponad 64 tys. osób otrzymało odpowiedź na swoje zapytania, z czego 89% konsumentów stwierdziło, że porada okazała się przydatna.
Z doświadczenia wiemy, że w grudniu pojawia się najwięcej problemów konsumenckich, dlatego zachęcamy do skorzystania z darmowych porad.